3 Temmuz 2010 Cumartesi

Okan Sarısakal'ın Mesajı

Merhabalar kardeşim;

Öncelikle bu maili gönderip göndermeme konusunda kararsız kaldım.Tekrar tekrar bu acıyı yaşama ve acını hatırlama diye.
Ben serap kardeşimizin başına gelenleri duyduktan sonra heleki ölüm haberini aldıktan sonra insanlığımdan utandım.Bunu yapan insanlar ile aynı havayı soluyorum diye utandım.Bu insanlar ile aynı topraklarda yaşıyorum diye utandım.Hani derler ya isyan etmek günahtır diye böyle bir durumdada nasıl isyan edilmez merak ediyorum.

Serap kardeşimize bunu yapanlar insan değildir,ne olursun onları gözünde insan olarak görme.Onlar hasiyetsiz,onursuz,savunmasız insana saldıracak kadar şerefsiz insanlardır.Senin acını çok iyi anlıyorum ve acını paylaşıyorum.Eminimki Serapın mekanı cennettir.

Ben ümit ediyorumki birgün böle onursuz insanlarla aynı havayı solumaktan ve aynı topraklarda yaşamaktan kurtulcaz.

Allah sana ve ailene sabır versin.